Darmowa wycena

Jeśli chcesz by Twoje zapytanie trafiło szybciej do odpowiedniego specjalisty wypełnij i wyślij poniższy szczegółowy formularz.

Możesz także skorzystać z prostego formularza w stopce strony, aby nasz konsultant skontaktował się z Tobą.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez RSS Media Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (31-223), ul. Pachońskiego2/220, zawartych w formularzu kontaktowym w celu realizacji przesłanego za jego pośrednictwem zgłoszenia.
Zapoznałem/am się z Polityką Prywatności.
Wiem, że moja zgoda może być w każdym czasie odwołana poprzez wysłanie maila na adres: iod@seolo.pl

Blog

emotki-w-kampaniach

Emotki w kampaniach – jak szybko podnieść CTR dzięki Emoji?

Emotki to obecnie stały element komunikacji w Internecie. Coraz częściej wykorzystywane są również poza nim. Pomagają wyrazić emocje i ułatwiają stworzenie zrozumiałego przekazu. Pozwalają też nadać treści odpowiedni charakter. Emoji początkowo były stosowane głównie w mediach społecznościowych i komunikatorach. Obecnie można je spotkać także w innych miejscach. Na przykład na...

ile-zarabia-youtuber-w-polsce

Ile zarabia youtuber w Polsce? Te kwoty wprawią Cię w osłupienie!

Blowek, Wardęga, Abstrachuje - jeśli ich znasz, jesteś zapewne aktywnym użytkownikiem Youtube’a. A może zerkasz tylko czasem, gdy kolejny filmik tych twórców bije rekordy popularności. Z pewnością jednak nurtuje Cię pewne pytanie. Temat tabu polskiego Youtube’a. Tajemnica strzeżona i zakryta zmową milczenia. A konkretnie - ile zarabia youtuber? Nie da się...

pomysly-ma-posty-na-facebooka

20+ pomysłów na interesujące posty na Facebooka niezależnie od branży!

Prowadzisz Fanpage swojej firmy lub chcesz zabłysnąć jako gwiazda internetu? Szukasz niebanalnych i ciekawych pomysłów na posty na facebooku, które przyciągną do Ciebie pokaźne grono odbiorców? Ten artykuł jest właśnie dla Ciebie! Dowiesz się z niego: jak tworzyć atrakcyjne dla odbiorców treści, jakie posty na Facebooka cieszą się największym zainteresowaniem, ...

Optymalizacja strony, czyli jak stworzyć optymalne meta znaczniki

  Optymalizacja strony, w ostatnim czasie stała się dla wielu osób istotnym procesem, który pozwala na prawidłowe funkcjonowanie firmy i jej rozwój. To wieloetapowe działania, które mają na celu umiejscowienie zoptymalizowanej strony na wysokiej pozycji w wyszukiwarce Google. Jednak i w tym przypadku, optymalizowanie należy rozpocząć od prostych kroków, które pozwolą...

Tytuł SEO, czyli skuteczny headline! Czym jest i jak tworzyć go poprawnie?

Tytuł SEO to tekst, który został szczegółowo zoptymalizowany w taki sposób, aby zarówno artykuł, jak i strona, na której znajduje się stworzona treść, mogły zająć jak najlepszą pozycję w wyszukiwarce. Odpowiednio dobrany i sformułowany tytuł pomaga wyszukiwarce w poprawnym kategoryzowaniu zawartości witryny. Ponadto dobrze dostosowany headline zachęca osoby surfujące i...

konkursy-na-facebooku

Konkursy na Facebooku? Organizuj je, nie łamiąc zasad!

Posiadasz fanpage'a swojej firmy i chciałbyś przeprowadzać konkursy na Facebooku? Nie wiesz jak? Podpowiemy Ci! Poznaj dobre (i złe) praktyki, które pozwolą Ci czerpać realne korzyści dla Twojej firmy z organizowania konkursów na Facebooku, którym zarządzasz!   Nie trzeba wcale być mistrzem marketingu, aby zauważyć jaki wpływ na codzienne życie ludzi mają...

wtyczka-tag-manager-wordpress

Połączenie wtyczki Contact Form 7 i Google Tag Menagera na platformie WordPress

Połączenie wtyczki Contact Form 7 i Google Tag Menagera na platformie WordPress pozwala nam na śledzenie zdarzeń generowanych przez użytkowników naszej platformy, a konkretnie informacji o przesłanych formularzach kontaktowych. W naszym artykule zaprezentujemy, jak przy pomocy Google Tag Menager (GTM) sprawnie i w szybki sposób dodać statystyki Google Analytics do strony...

sledzenie-polaczen-google-tag-manager

Śledzenie połączeń telefonicznych za pomocą Google Tag Manager

W przypadku witryn mobilnych kliknięcie na numeru telefonu firmy skutkuje bezpośrednim połączeniem telefonicznym ze smartfona z danym numerem. Tego typu konwersja jest łatwo mierzalna. Co jednak dzieje się w przypadku, gdy na tego typu numer telefonu umieszczony na stronie internetowej klikniemy myszką? Jak zmierzyć ile osób wykonało taką czynność? Śledząc...

optymalizacja-kampanii-adwords

Optymalizacja kampanii AdWords w 4 prostych krokach

Każda kampania AdWords prędzej czy później wymaga optymalizacji. Nie ma znaczenia, czy dotyczy to dużych firm z równie dużym budżetem, czy też niewielkich z ograniczonymi finansami. Wszystkie kampanie AdWords w równym stopniu wymagają przeprowadzania regularnych optymalizacji, by ich skuteczność była możliwie największa. Reklamy muszą być stale kontrolowane i udoskonalane, aby...

ksiegowanie-faktur-facebook-adwords

Jak księgować faktury Google AdWords oraz Facebooka?

Z roku na rok na popularności zyskuje reklama internetowa, a co za tym idzie - usługi świadczone przez Google AdWords oraz Facebook. Dlatego podpowiadamy, jak zaksięgować otrzymane faktury z Google AdWords oraz Facebook.   Krótkie przypomnienie – czym jest Google AdWords oraz Facebook? Google AdWords to złożony system reklamowy, wyświetlający reklamy w wynikach wyszukiwania...