Darmowa wycena

Je艣li chcesz by Twoje zapytanie trafi艂o szybciej do odpowiedniego specjalisty wype艂nij i wy艣lij poni偶szy szczeg贸艂owy formularz.

Mo偶esz tak偶e skorzysta膰 z prostego formularza w stopce strony, aby nasz konsultant skontaktowa艂 si臋 z Tob膮.

Wyra偶am zgod臋 na przetwarzanie moich danych osobowych przez RSS Media Sp. z o.o. z siedzib膮 w Krakowie (31-223), ul. Pacho艅skiego2/220, zawartych w formularzu kontaktowym w celu realizacji przes艂anego za jego po艣rednictwem zg艂oszenia.
Zapozna艂em/am si臋 z Polityk膮 Prywatno艣ci.
Wiem, 偶e moja zgoda mo偶e by膰 w ka偶dym czasie odwo艂ana poprzez wys艂anie maila na adres: iod@seolo.pl

 
Jak w ci膮gu 3 lat uzyskali艣my ruch o szacowanej warto艣ci a偶 4 ty艣 $ miesi臋cznie dla

Eco Comfort – monta偶 rekuperacji Jak w ci膮gu zaledwie 3 lat uzyskali艣my ruch o szacowanej warto艣ci a偶 4 ty艣 $ miesi臋cznie

bran偶a: Monta偶 Instalacji

ECO Comfort to stale rozwijaj膮ca si臋 firma, kt贸ra obecnie jest jedn膮 z wiod膮cych marek zajmuj膮cych si臋 monta偶em rekuperacji w Polsce. Ju偶 kilka lat temu, gdy rozpoczynali艣my wsp贸艂prac臋 z ECO Comfort, firma posiada艂a trzy bardzo dobrze zorganizowane ekipy monta偶owe, kadr臋 do艣wiadczonych doradc贸w oraz projektant贸w. Od samego pocz膮tku wsp贸艂pracy ca艂y zesp贸艂 ECO Comfort wykazywa艂 du偶e zaanga偶owanie wskazuj膮ce na fachowe i profesjonalne podej艣cie do klient贸w, jak i ch臋膰 dzielenia si臋 wiedz膮 i udzielania wskaz贸wek merytorycznych. Takie podej艣cie w du偶ym stopniu usprawni艂o ca艂y proces tworzenia warto艣ciowej strony internetowej.

ECO Comfort poprzez 艣wiadczenie profesjonalnych i skoncentrowanych na potrzeby klient贸w us艂ug, jak i poprzez sta艂膮 wsp贸艂prac臋 z naszym zespo艂em:

  • corocznie realizuje kilkaset instalacji mechanicznych z odzyskiem ciep艂a,
  • posiada, a偶 11 do艣wiadczonych i dobrze zorganizowanych zespo艂贸w monta偶owych,
  • dysponuje firmow膮 domen膮 b臋d膮c膮 jedn膮 z najmocniejszych w bran偶y, co prze艂o偶y艂o si臋 na pozycje TOP 3 na trzy kluczowe frazy monetyzuj膮ce ( czego dwie to TOP1), oraz ruch bran偶owy o szacunkowej warto艣ci, a偶 4000 $ miesi臋cznie!

 

鈥媁ykonane dzia艂ania

 

W jaki spos贸b uda艂o nam si臋 osi膮gn膮膰 tak dobre wyniki, oraz jakie konkretnie dzia艂ania podj臋li艣my w czasie kilkuletniej wsp贸艂pracy?

Istotne by艂o podj臋cie jasno sprecyzowanych krok贸w i ich skrupulatna realizacja, a dok艂adniej:

  • przygotowanie ju偶 na etapie tworzenia witryny odpowiedniej i dopasowanej do tematyki firmy – struktury strony,
  • dopracowanie formularza kontaktowego u艂atwiaj膮cego pozyskanie warto艣ciowych informacji dla zespo艂u doradc贸w ECO Comfort,
  • dok艂adna analiza konkurencji, w celu opracowania szczeg贸艂owej strategii budowania link贸w oraz okre艣lenia listy portali do sta艂ej wsp贸艂pracy,
  • stworzenie sekcji specjalisty po to, aby formu艂owa膰 warto艣ciowy content potrzebny do budowania odpowiedniego – topical authority,
  • systematyczna optymalizacja i doskonalenie tre艣ci najistotniejszych podstron,
  • regularne publikacje artyku艂贸w sponsorowanych oraz eksperckich na wybranych portalach.

 

Zmiana ruchu organicznego od pocz膮tku wsp贸艂pracy z ECO Comfort:

殴r贸d艂o: Ahrefs

Najwa偶niejsze elementy optymalizacji

 

Od jakich zada艅 zacz臋li艣my realizowa膰 wyznaczone cele okre艣lone z zespo艂em ECO Comfort?

To istotne, aby stworzy膰 harmonogram prac oraz sumiennie realizowa膰 wyznaczone cele. Takie dzia艂anie pozwala nie tylko, na kontrol臋 nad zadaniami, ale przede wszystkim w naturalny spos贸b wp艂ywa na moc domeny.

Zaplanowanie struktury strony – analiza konkurencji i wynik贸w w top 10

Na samym pocz膮tku wsp贸艂pracy z ECO Comfort, w du偶ej mierze skoncentrowali艣my si臋 na analizie silnych stron konkurencji.聽 W top 10 na najbardziej konkurencyjne frazy mo偶na by艂o znale藕膰 zar贸wno wykonawc贸w instalacji z zakresu rekuperacji, jak i wi臋ksze portale informacyjne lub budowlane. Analiza wykaza艂a du偶膮 korelacj臋 pomi臋dzy ilo艣ci膮 i jako艣ci膮 tre艣ci informacyjnych oraz pozycjami na kluczowe frazy. Pozwoli艂o nam to w odpowiedni spos贸b przygotowa膰 struktur臋 strony tak, aby najwa偶niejsze frazy kluczowe znalaz艂y si臋 w optymalnych cz臋艣ciach witryny. Jednocze艣nie, ze wzgl臋du na obecno艣膰 w top 10 du偶ych portali musieli艣my zadba膰 o tematyczno艣膰 witryny, i jak najlepsze pokrycie tematyczne – zgodne z konceptem topical authority.

Topical authority, jako istotny element podczas tworzenia tre艣ci

Istotne przy tworzeniu tre艣ci, jest ich formu艂owanie zgodnie z konceptem – topical authority. T膮 metod膮 przygotowywany by艂 kontent do sekcji strefa specjalisty. S艂owa kluczowe, kt贸re by艂y wpisywane w wyszukiwark臋 Google w kontek艣cie rekuperacji, pomp ciep艂a – stanowi艂y inspiracje do tego jaki kontent powinien zosta膰 przygotowany i opublikowany na stronie.聽 Jest to bardzo istotne je偶eli zale偶y nam na dobrym pozycjonowaniu strony oraz na przekazaniu poszukiwanych informacji przez klient贸w. Warto publikowa膰 wysokiej jako艣ci artyku艂y, kt贸re s膮 mocno zwi膮zane z dan膮 bran偶膮.

Strategia linkowania, a analiza profilu link贸w konkurencji

Analiza link贸w, kt贸ra prowadzi艂a do stron konkurencji pozwoli艂a:

    • odnale藕膰 najbardziej warto艣ciowe miejsca na pod publikacje
    • wybra膰 odpowiedni膮 cz臋stotliwo艣膰 linkowania
    • odpowiednio zdywersyfikowa膰 profil link贸w

Ca艂o艣膰 u艂o偶ona w optymalny harmonogram z czasem pozwoli艂a dogoni膰 bardzo mocn膮 ju偶 na ten moment konkurencj臋 posiadaj膮c膮 domeny z d艂ug膮 histori膮.

Na poni偶szym wykresie zaprezentowano jak zmienia艂a si臋 widoczno艣膰 witryny od pocz膮tku wsp贸艂pracy z ECO Comfort:

殴r贸d艂o: Senuto

Odpowiednie miejsca do linkowania

 

Na co zwracali艣my uwag臋 podczas wyboru odpowiednich miejsc na linki dla klienta oraz w ich pozyskiwaniu?

Istotne dla nas by艂y elementy, takie jak:

  • tematyczno艣膰 portalu,
  • systematyczno艣膰 link贸w i ich odpowiednie roz艂o偶enie w czasie,
  • wiek domeny,
  • ilo艣膰 link贸w wychodz膮cych z danej podstrony,
  • przy wi臋kszych portalach – moc adresu URL, na kt贸rym znajdowa艂y si臋 inne podobne artyku艂y. Na moc takiego artyku艂u wp艂ywa m.in. odpowiednie linkowanie wewn臋trzne, w obr臋bie wybranego portalu.

 

Wa偶ne! Przed publikacjami kontaktowali艣my si臋 bezpo艣rednio z redaktorami, kt贸rzy byli odpowiedzialni za publikacj臋 przygotowanych przez nas tre艣ci. Takie porozumienie mia艂o na celu przede wszystkim poddanie sugestii dzia艂a艅 oraz korekt, dzi臋ki kt贸rym zwi臋ksza艂a si臋 widoczno艣膰 publikowanych artyku艂贸w w obr臋bie witryny. Takie czynno艣ci wi膮za艂y si臋 z nietypowymi sytuacjami, np. kiedy nasz specjalista przygotowywa艂 odpowiedni kod do wstawienia w wybranym portalu, po to, aby zwi臋kszy膰 szans臋 na lepsz膮 widoczno艣膰 artyku艂u. Bardzo wa偶ne jest, aby nad procesem publikacji czuwa艂 nie tylko copywriter, specjalista z bran偶y czy osoba nadzoruj膮ca dany projekt, lecz tak偶e webmaster lub programista.

 

Dob贸r s艂贸w kluczowych i udoskonalanie tre艣ci

Dob贸r s艂贸w kluczowych, udoskonalanie i rozbudowa istniej膮cych ju偶 tre艣ci zgodnie z konceptem topical authority to bardzo istotny czynnik w procesie optymalizacji. W przygotowywaniu odpowiednich tre艣ci wspomagali艣my si臋 praktyczn膮 wiedz膮 ekspert贸w z EcoComfort oraz specjalistycznymi narz臋dziami do analizy i tworzenia tre艣ci: Senuto, SurferSeo, CognitiveSEO.

Na co zwracali艣my uwag臋 tworz膮c tre艣ci?

Szczeg贸lnie pomocne w Senuto s膮 narz臋dzia do generowania pyta艅 oraz sprawdzania s艂贸w zale偶nych.

Czym jest i jak wykorzysta膰 opcje – pyta艅 w Senuto?

Po wyznaczeniu i spisaniu s艂贸w kluczowych, kt贸re najlepiej pasuj膮 do bran偶y naszego klienta, warto dowiedzie膰 si臋 jakie s膮 pytania, kt贸re zadaj膮 klienci w Google w kontek艣cie ca艂ej bran偶y. Do tego celu sprawdzi si臋 opcja generowania pyta艅i w Senuto. Wystarczy skorzysta膰 z zebranych s艂贸w kluczowych i wpisa膰 je do Generatora Pyta艅, a system sam wska偶e najcz臋艣ciej zadawane pytania.

Przyk艂ad pyta艅 z Generatora Pyta艅 z Senuto:

殴r贸d艂o: Senuto

W przyk艂adzie ECO Comfort, opisywane narz臋dzie by艂o bardzo przydatne. Po pierwsze za jego pomoc膮 stworzyli艣my list臋 pyta艅 i odpowiedzi z zakresu rekuperacji, co wida膰 na poni偶szym przyk艂adzie oraz stworzyli艣my odpowiednie tytu艂y, jak i 艣r贸dtytu艂y do artyku艂贸w blogowych i zewn臋trznych.

Przyk艂ady pyta艅 znajduj膮cych si臋 na stronie ECO Comfort:

殴r贸d艂o: ECO Comfort

Ok, mamy gotowe tre艣ci, ale co z tymi ju偶 istniej膮cymi?

Czy udoskonalanie tre艣ci ju偶 opublikowanych jest potrzebne?
Tutaj z pomoc膮 przyszed艂 SurferSEO i opcja audytu publikacji. Dzi臋ki wykorzystaniu dziesi膮tek czynnik贸w rankingowych oraz czytelnemu panelowi narz臋dzie dostarcza nawet skomplikowane dane w bardzo intuicyjnej formie. Warto tutaj zwr贸ci膰 uwag臋 na to, 偶e mo偶emy optymalizowa膰 publikacj臋 praktycznie w czasie rzeczywistym.

Poni偶ej znajduje si臋 przyk艂ad analizy tre艣ci na jednej z podstron ECO Comfort:

殴r贸d艂o: Surfer SEO

Surfer SEO mo偶na wykorzysta膰 tak偶e do analizy s艂贸w kluczowych i sprawdzenia tego jakich fraz powinni艣my u偶y膰 w tworzonej tre艣ci, aby lepiej rankowa艂a w wynikach wyszukiwania.

Linkowanie wewn臋trzne

Ten rodzaj linkowania to istotny element, kt贸ry wp艂ywa na przep艂yw mocy wewn膮trz witryny. Odpowiednio przygotowana i stworzona struktura stron, jak i prawid艂owe podlinkowanie ka偶dej z nich wp艂ywa na wi臋ksz膮 widoczno艣膰 w Google, a co za tym idzie na wi臋kszy ruch na stronie. W przypadku ECO Comfort linkowanie wewn臋trzne opiera艂o si臋 przede wszystkim na podlinkowaniu warto艣ciowej tre艣ci z sekcji聽 strefa specjalisty na innych podstronach. Przyk艂ady takiego linkowania wewn臋trznego mo偶na zobaczy膰 poni偶ej:

殴r贸d艂o: ECO Comfort

 

Optymalizacja obrazk贸w

 

Optymalizacja strony, to zar贸wno optymalizacja tre艣ci ale tak偶e wszelkiego rodzaju grafik jakie zostaj膮 zamieszczane na stronie. Bardzo cz臋sto do艂膮czone do tre艣ci grafiki pozwalaj膮 na lepsze zrozumienie poruszanego tematu. W przypadku tworzenia tre艣ci dla firmy Eco Comfort starali艣my si臋 o odpowiednie dopasowanie publikowanych zdj臋膰, tak aby czytana tre艣膰 i obrazy by艂y dla czytelnika jasne i zrozumia艂e. Warto pami臋ta膰, 偶e optymalizacja obraz贸w to r贸wnie偶 zadbanie o ich odpowiedni rozmiar i rozdzielczo艣膰.聽 Nieodpowiednio skompresowane grafiki wp艂ywaj膮 na pr臋dko艣膰 艂adowania si臋 strony, kt贸ra jak twierdz膮 eksperci jest czynnikiem rankuj膮cym. Co wi臋cej pr臋dko艣膰 艂adowania strony, mo偶e mie膰 wp艂yw na to czy potencjalny u偶ytkownik/klient zostanie na niej d艂u偶ej lub zniecierpliwiony opu艣ci j膮. Do optymalizacji grafiki bez utraty jej jako艣ci wykorzystali艣my mo偶na wykorzysta膰 np. tinypng.com.

殴r贸d艂o: TinyPNG

Ka偶dy publikowany element jest istotny dla procesu jakim jest optymalizacja strony, dlatego nie mo偶na zapomina膰 o nazwie pliku graficznego oraz o jego opisie. Podczas przygotowywania obraz贸w dla klienta unikali艣my automatycznie wygenerowanych nazw plik贸w, poniewa偶 tekst ten jest odczytywany i analizowany przez roboty wyszukiwarki. Dobrze jest uj膮膰 w nazwie grafiki s艂owo kluczowe, kt贸re pojawia si臋 w publikowanym artykule. Zaleca si臋, aby s艂owa w nazwie pliku by艂y oddzielone za pomoc膮 pauz oraz nie powinny uwzgl臋dnia艂y polskich znak贸w.

Atrybut alt, czyli alternatywny opis zdj臋cia pe艂ni wa偶na rol臋 w procesie optymalizacji strony. Pozwala on czytelnikom dowiedzie膰 si臋, co znajduje si臋 na wykresach, grafikach, ilustracjach. Opisywana tre艣膰 wy艣wietla si臋 w momencie kiedy nie 艂aduj膮 si臋 za艂膮czone grafiki. Co wi臋cej opisy te, tak samo jak tytu艂y grafik s膮 czytane przez roboty, co przek艂ada si臋 na jako艣膰 optymalizacji danej witryny.

W celu uzyskania najwy偶szych pozycji na konkurencyjne frazy bardzo wa偶na jest nie tylko optymalizacja samej tre艣ci. Istotne jest zadbanie o ca艂膮 witryn臋 w kwestii optymalizacji, w tym tak偶e na optymalizacj臋 obrazk贸w.

Efekty zrealizowanych dzia艂a艅

 

Dzi臋ki regularnym publikacjom w sekcji blogowej, kt贸re cechowa艂y si臋 odpowiedni膮 d艂ugo艣ci膮 tre艣ci oraz grafikami z przypisanymi opisami i tytu艂ami poprawi艂 si臋 ruch organiczny na stronie ECO Comfort oraz widoczno艣膰聽witryny. Od pocz膮tku wsp贸艂pracy, znacznie wzros艂a ilo艣膰 nowych i konwertuj膮cych u偶ytkownik贸w w witrynie. Wysokiej jako艣ci publikacje przyczyni艂y si臋 do tego, i偶 potencjalni czytelnicy zostawali na stronie i wracali na ni膮, gdy偶 znajdowali interesuj膮ce ich tre艣ci i informacje. Widocznym rezultatem podj臋tych dzia艂a艅 dla ECO Comfort, jest artyku艂 blogowy – Rekuperacja – co to jest, jak dzia艂a?, kt贸ry uplasowa艂 si臋 na pierwszej pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania.

Wyniki z narz臋dzia Ahrefs przedstawiaj膮ce ranking wynik贸w wyszukiwania organicznego na has艂o rekuperacja:

殴r贸d艂o: Ahrefs

Opr贸cz pozycji top3 na kluczowe fraz monetyzuj膮ce zosta艂 odnotowany r贸wnie偶 systematyczny wzrost pozycji witryny na frazy z d艂ugiego ogona. Po 3 latach uda艂o si臋 osi膮gn膮膰 ruch o szacowanej warto艣ci, a偶 4 000 $ miesi臋cznie!

Na dzie艅 publikacji artyku艂u (jak r贸wnie偶 od d艂u偶szego czasu wstecz) trzy najwa偶niejsze frazy monetyzuj膮ce znajduj膮 si臋 w top 3 z czego dwie to top 1 , mimo konieczno艣ci konkurowania z bardzo mocnymi domenami! Kolejnym pozytywnym efektem wsp贸艂pracy z ECO Comfort jest prze艂o偶enie si臋 dzia艂a艅 optymalizacyjnych, w postaci zwi臋kszenia si臋 ilo艣ci do艣wiadczonych ekip monta偶owych z 3 do 11!

 

Podsumowanie

 

Optymalizacja strony to d艂ugotrwa艂y i czasoch艂onny proces, kt贸ry w odpowiedni spos贸b mo偶e przynie艣膰 wiele satysfakcjonuj膮cych rezultat贸w. Przyk艂ad dzia艂a艅 na podstawie firmy ECO Comfort wskazuje, i偶 firma w przeci膮gu roku zyska艂a nowych u偶ytkownik贸w, a tym samym nowych klient贸w. Warto艣ciowa tre艣膰 jaka zosta艂a publikowana na stronie ECO Comfort, zosta艂a pozytywnie przyj臋ta przez roboty Google, co prze艂o偶y艂o si臋 na osi膮gni臋cie stabilnej pozycji w wynikach wyszukiwania. Warto mie膰 na uwadze podczas ca艂ego procesu optymalizacji witryny, i偶 na pierwszym miejscu przy tworzeniu tre艣ci powinni艣my stawia膰 zadowolenie czytelnik贸w, gdy偶 to od nich zale偶y poziom konwersji zoptymalizowanej strony.