Darmowa wycena

Jeśli chcesz by Twoje zapytanie trafiło szybciej do odpowiedniego specjalisty wypełnij i wyślij poniższy szczegółowy formularz.

Możesz także skorzystać z prostego formularza w stopce strony, aby nasz konsultant skontaktował się z Tobą.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez RSS Media Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (31-223), ul. Pachońskiego2/220, zawartych w formularzu kontaktowym w celu realizacji przesłanego za jego pośrednictwem zgłoszenia.
Zapoznałem/am się z Polityką Prywatności.
Wiem, że moja zgoda może być w każdym czasie odwołana poprzez wysłanie maila na adres: iod@seolo.pl

Jak ludzie wyszukują dziś informacje?

W dzisiejszym świecie większość osób, zanim skieruje swe kroki do sklepów czy stacjonarnych punktów usługowych, zaczyna od przeglądania ofert firm w internecie, często już tam podejmując decyzje o wyborze konkretnego zakładu bądź zakupie określonych produktów. Popularną praktyką jest wpisywanie szukanego produktu bądź usługi w wyszukiwarkę Google, np. „hydraulik kraków”, i przeglądanie wyników w kolejności od tych, które są najwyżej w wynikach wyszukiwania.

Przedsiębiorcy działający w różnych branżach od dawna wiedzą, że kluczem do ich sukcesu są zatem działania internetowe, prowadzące do zwiększenia widoczności ich firm poprzez podniesienie pozycji w rankingu Google. Sprawdza się tutaj popularne powiedzenie, że jeśli nie ma Cię w internecie, to tak, jakbyś nie istniał – w branży usługowej jest to całkowita prawda.

Z pomocą przychodzi pozycjonowanie. Pozycjonowanie stron internetowych i sklepów (ang. SEO) to wszelkie działania prowadzące do podniesienia pozycji naszej witryny w wyszukiwarce Google oraz zwiększenie na niej ruchu organicznego (niepłatnego).

Na pozycjonowanie składa się szereg działań prowadzonych zarówno na stronie internetowej (usunięcie błędów z kodu strony, linkowanie wewnętrzne, optymalizacja treści w oparciu o słowa kluczowe, usprawnienie działania strony pod kątem UX i dostosowanie jej do sprzętów mobilnych), jak i poza nią (artykuły eksperckie, pozyskiwanie linków z witryn zewnętrznych, social media).

Skuteczne pozycjonowanie strony internetowej

Pozycjonowanie lokalne – dlaczego warto się na nie zdecydować?


Do kwestii pozycjonowania – zwłaszcza jeśli prowadzimy niewielką firmę – należy podejść realistycznie. Trudno się spodziewać, że osoba szukająca określonej usługi, np. hydraulicznej, będzie jechała do naszej firmy z drugiego końca Polski. Pozycjonowanie ogólne prowadzi do działań zakrojonych na szeroką skalę, co jednak niekoniecznie ma przełożenie na realne zyski dla naszej firmy. Co prawda działania te generują większy ruch na stronie internetowej, jednak nie jest on zbyt wartościowy – większość osób po sprawdzeniu naszej lokalizacji rezygnuje z naszych usług, zatem strona może borykać z wysokim współczynnikiem odrzuceń.

Jak sobie z tym radzić? Zawężając docelowe grono targetowanych osób i skupiając się jedynie na tych, w przypadku których skorzystanie z naszych usług jest bardziej prawdopodobne ze względu na lokalizację.

Geolokalizacja – klucz do pozycjonowania lokalnego

 

Pozycjonowanie lokalne polega na podobnych działaniach, co pozycjonowanie ogólne, jednak są dobierane w ten sposób, aby dotrzeć do osób znajdujących się najbliżej nas. Skąd Google zna lokalizację użytkowników? Dzięki wprowadzonej niedawno funkcji geolokalizacji. To za jej sprawą algorytm Google wyświetla reklamy naszej firmy i wzmianki o niej głównie osobom, które znajdują się najbliżej nas, dzięki czemu mają one większą szansę do nas trafić.

Do działań związanych z pozycjonowaniem lokalnym należy głównie optymalizacja strony pod słowa kluczowe zawierające frazę z nazwą miejscową – dla przykładu, gdy prowadzimy w Gliwicach agencję SEO, słowem (hasłem) kluczowym, pod które przeprowadzimy optymalizację, będzie: „pozycjonowanie Gliwice”. Stosowanie nazw miejscowych pozwala w pełni wykorzystać działanie geolokalizacji, ponieważ tak zoptymalizowana strona wyświetli się głównie osobom szukającym określonej usługi właśnie w tej konkretnej lokalizacji.

Pozycjonowanie Gliwice

Pozycjonowanie stron w Gliwicach – rozwiń z nami swoją firmę!

W przypadku pozycjonowania lokalnego, oprócz działań wchodzących w zakres pozycjonowania ogólnego, warto dopilnować także, aby na naszej stronie oraz we wszelkich biuletynach, katalogach firm itp. znalazły się aktualne dane adresowe i kontaktowe naszej firmy, tak aby znajdujący się w pobliżu klienci bez problemu mogli do nas dotrzeć.

Dobrym pomysłem będzie także utworzenie wizytówki w Google Moja Firma – internauci traktują tę platformę jako wiarygodne źródło informacji na temat usług lokalnych, a także stworzenie kampanii Google Ads, dzięki której reklamy i oferta naszej firmy będą wyświetlać się osobom znajdującym się w pobliżu.

Optymalizacja stron i ich pozycjonowanie to obecnie najskuteczniejszy sposób na zwiększenie widoczności naszej firmy i pozyskanie nowych odbiorców. Nie korzystając z narzędzi internetowych, mamy mniejsze szanse na dotarcie do szerszej społeczności, nawet jeśli nasze usługi czy produkty są lepsze od konkurencji. Zaufaj nam – specjalistom w branży SEO!

Nawet jeśli dotąd o nas nie słyszałeś, na pewno już się poznaliśmy – z pewnością niejednokrotnie natrafiłeś w internecie na naszych Klientów – odwiedzałeś ich strony internetowe czy też nawet korzystałeś z ich usług. Od lat naszą pasją jest pomoc w rozwoju i wzroście firm z wielu różnych branż – zadowolenie naszych Klientów oraz nieustanne poszerzanie sieci ich odbiorców utwierdzają nas w przekonaniu, że kluczem do sukcesu jest pełne zaangażowanie oraz indywidualne podejście poparte specjalistyczną wiedzą.

Chcesz skorzystać z naszych usług?

 

Zadzoń do nas i umów się na spotkanie! Nasz przedstawiciel przyjedzie do Twojego biura w Gliwicach.

 

Skontaktuj się z nami:

 

Email: kontakt@seolo.pl

Telefon: 12 307 37 37