Pozycjonowanie stron internetowych to od jakiegoś czasu niezwykle popularne hasło wśród przedsiębiorców. Co ono jednak w ogóle oznacza?
Mówiąc najprościej, pozycjonowanie (ang. SEO) to wszelkie działania mające na celu poprawę widoczności naszej witryny w organicznych wynikach wyszukiwania. Użytkownik, szukając konkretnej rzeczy lub usługi, wpisuje w Google określoną frazę, na którą pojawiają się konkretne wyniki. Właśnie od ich kolejności w wyszukiwarce zależy, na jakie strony trafi on z największym prawdopodobieństwem, a które ominie. W interesie przedsiębiorców jest więc, aby pojawiać się jak najwyżej w wynikach wyszukiwania – dzięki temu internauci mają większą szansę nas znaleźć, a potem zostać z nami na dłużej.
W dobie internetu większość z nas, zanim pójdzie do danego sklep czy zakładu usługowego, odwiedza go najpierw wirtualnie. Nic więc dziwnego w tym, że wiele osób uważa internet za potężne narzędzie promocji własnej działalności i sprzymierzeńca w poszerzaniu swojej sieci odbiorców. Warto zatem wykorzystać potencjał tkwiący w pozycjonowaniu stron internetowych, aby zdobyć nowych klientów i sprawić, aby nasza marka stała się znana.
Jeśli prowadzisz firmę usługową lub sklep na Śląsku, na pewno zależy Ci na dotarciu, w pierwszej kolejności, do klientów znajdujących się najbliżej Ciebie. Co prawda pozyskiwanie klientów w dalekich zakątkach Polski jest oczywiście możliwe, ale dopiero wówczas, gdy Twój biznes będzie cieszyć się dużą popularnością. Początkowo warto się jednak skupić na odbiorcach znajdujących najbliżej nas – właśnie tutaj z pomocą przychodzi pozycjonowanie lokalne.
Pozycjonowanie lokalne to nic innego jak tradycyjne pozycjonowanie stron internetowych, ale z uwzględnieniem lokalizacji, w której siedzibę ma Twoja firma. Składają się nie takie same działania jak na pozycjonowanie ogólne, czyli m.in. pozyskiwanie linków z wartościowych witryn, poprawienie błędów znajdujących się w kodzie strony czy zadbanie o poprawną z punktu widzenia SEO treść, jednak jednocześnie wykorzystuje się sposoby pozwalające dotrzeć do odbiorców lokalnych.
Na przykład zamiast optymalizować stronę pod zbyt ogólną frazę „mechanik samochodowy” wykorzystamy bardziej dokładną – „mechanik samochodowy Śląsk”. Analogicznie, jeśli prowadzimy firmę pozycjonującą strony internetowe i zależy nam na dotarciu do osób mieszkających na Śląsku, zoptymalizowalibyśmy naszą witrynę pod frazę „pozycjonowanie Śląsk”.
Innymi metodami pozycjonowania lokalnego jest publikowanie artykułów eksperckich na regionalnych witrynach, pozyskiwanie linków z lokalnych serwisów czy zadbanie o umieszczenie w internecie wiarygodnych informacji na temat naszej działalności, możliwości kontaktu z nami, lokalizacji, najlepiej w połączeniu ze wskazówkami, jak do nas dotrzeć.
Kim jesteśmy? Zespołem profesjonalistów, którzy wkładają całe serce i całą swoją wiedzę w zadbanie o to, aby nasi Klienci rozwijali swoje firmy i trafiali do jak największej liczby odbiorców. Mimo że nasza siedziba znajduje się w Krakowie, działamy na skalę krajową, ponieważ siła naszej skuteczności tkwi w specjalistycznej wiedzy, którą wykorzystujemy przy współpracy z Klientami w każdym zakątku Polski. Nasz przedstawiciel przyjedzie na spotkanie do Twojego biura na Śląsku. Tym, co nas wyróżnia, jest bogate doświadczenie nabyte podczas naszej kilkuletniej działalności. Zapraszamy do kontaktu z nami!
Zadzoń do nas i umów się na spotkanie! Nasz przedstawiciel przyjedzie do Twojego biura na Śląsku.
Email: kontakt@seolo.pl
Telefon: 12 307 37 37