Darmowa wycena

    Jeśli chcesz by Twoje zapytanie trafiło szybciej do odpowiedniego specjalisty wypełnij i wyślij poniższy szczegółowy formularz.

    Możesz także skorzystać z prostego formularza w stopce strony, aby nasz konsultant skontaktował się z Tobą.

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez RSS Media Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (31-223), ul. Pachońskiego2/220, zawartych w formularzu kontaktowym w celu realizacji przesłanego za jego pośrednictwem zgłoszenia. Zapoznałem/am się z Polityką Prywatności. Wiem, że moja zgoda może być w każdym czasie odwołana poprzez wysłanie maila na adres: iod@seolo.pl

    [c4wp_nocaptcha g-recaptcha-response]

    Skorzystaj z możliwości jakie daje reklama na Facebooku

    Skuteczny sposób dotarcia z przekazem do osób zainteresowanych Twoim biznesem

    Reklama na Facebooku jest dziś jedną z najskuteczniejszych metod reklamowych. Główną zaletą reklam na największym w Polsce portalu społecznościowym jest możliwość dotarcia z przekazem do osób zainteresowanych Twoim biznesem. Jako agencja SEM nie możemy nie wykorzystywać potencjału reklamowego Facebooka.

    Niewątpliwą zaletą reklam na Facebooku jest również ich wygląd – doskonale “wtapiają się” w posty publikowane przez naszych znajomych, dlatego też użytkownicy bardzo często nie zdają sobie sprawy z tego, że przeglądają reklamy.

    Dobry klient to świadomy klient, dlatego jeśli wiesz już w jaki sposób działają reklamy na Facebooku i interesuje Cię jedynie wycena konkretnej kampanii – wypełnij formularz kontaktowy. Natomiast, jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na ten temat, zapraszamy Cię do zapoznania się z naszym poradnikiem.

    Codziennie docierają do nas za pośrednictwem Facebooka setki specjalnie wyselekcjonowanych przekazów reklamowych

    Od czego rozpocząć przygodę z Reklamą na Facebooku?

    Największym portalem społecznościowym na świecie, który daje nie tylko możliwość kontaktu ze znajomymi ale również reklamowania swojego biznesu jest Facebook. Codziennie docierają do nas za pośrednictwem Facebooka dziesiątki, a nawet setki specjalnie wyselekcjonowanych przekazów reklamowych. Reklama na Facebooku pozwala dotrzeć do osób zainteresowanych Twoim biznesem, wchodzić w interakcje, budować świadomość marki a także po prostu usprawnia kontakt z klientami – posiadającymi prywatne czy firmowe konta na Facebooku.

    Rozpoczynając przygodę z Facebookiem warto znać podstawowe informacje i fakty dotyczące tego portalu oraz jego użytkowników. Facebook zrzesza w Polsce około 14 milionów ludzi posiadających aktywne konta, na całym świecie jest to znacznie większa liczba – około 1,5 miliarda. Posiadacze kont Facebook to aż 36% całego naszego społeczeństwa (z uwzględnieniem dzieci oraz osób starszych, które nie posługują się Internetem). Jak widać, nie jest przypadkiem, iż Facebook służy nie tylko do zaspokajania podstawowych potrzeb związanych z komunikowaniem się, ale od pewnego czasu głównie do szeroko pojętej reklamy.

    Formy reklamy na Facebooku

    Jeśli jesteś właścicielem firmy bądź prowadzisz inny biznes, zapewne najbardziej zainteresują Cię formy reklamy na Facebooku, z których w przyszłości mógłbyś skorzystać. Na początku należy dokonać podziału na bezpłatną i płatną reklamę na Facebooku.

    Jaka jest podstawowa różnica między płatną a bezpłatną reklamą na Facebooku?

    Większość firm posiada na Facebooku tak zwane konto firmowe, czy inaczej Fanpage swojego biznesu. Dzięki założeniu takiego konta, firma może łatwo kontaktować się ze swoimi klientami, fanami publikując ciekawostki dotyczące działalności, aktualnych promocji i rabatów (jeśli chcesz dowiedzieć się jak założyć Fanpage na Facebooku kliknij >> tutaj). Musisz jednak pamiętać, że organiczny (czyli bezpłatny) zasięg Twoich postów jest znacznie ograniczony (z reguły do ok. 5-20% fanów). Oczywiście istnieje możliwość wypromowania strony za darmo – wymaga to jednak ogromnych nakładów czasu oraz pracy, doskonałej jakości grafik a przede wszystkim niebanalnych pomysłów, wyczucia rynku i… odrobiny szczęścia.

    Jeżeli mimo wielu starań i zaangażowaniu w prowadzenie Fanpage’a na Facebooku nie jesteś zadowolony ze swoich efektów – chciałbyś dotrzeć do większej liczby nowych fanów, którzy stanowią Twoich potencjalnych klientów, warto pomyśleć o płatnej reklamie na Facebooku.

    Płatna reklama na Facebooku umożliwia dotarcia do szerszego grona użytkowników Facebooka, którzy mogą być zainteresowani Twoją ofertą. A to dzięki targetowaniu. Targetowanie reklam na Facebooku umożliwia reklamodawcom dobór prawie idealnie dopasowanych odbiorców, którzy interesują się branżami jak Twoja, podróżują, szukają miejsca na wypoczynek czy w niedługim czasie będą np. obchodzić rocznicę lub urodziny dziecka. Prywatne osoby (także firmy), zakładające konto Facebook muszą liczyć się z tym, że zgadzają się na gromadzenie i wykorzystywanie swoich danych w celach promocyjnych i reklamowych. Należy pamiętać również, że dodawanie na swojej tablicy Facebook informacji takich jak ślub czy narodziny dziecka, również umożliwia targetowanie reklam na Facebooku.

    To właśnie na odpowiednim targetowaniu opiera się płatna reklama na Facebooku, o której więcej dowiesz się z naszego artykułu dotyczącego kampanii na Facebooku.

    1-reklama-na-facebooku
    5.09.2019 Reklama na Facebooku Reklama na Facebooku

    Zasady tworzenia skutecznych reklam na Facebooku

    Bez względu na to, czy decydujesz się na płatną czy bezpłatną reklamę istnieje kilka zasad, które wpływają na skuteczność reklamy na Facebooku.

    1. Stosuj właściwe formaty grafik. Ani Twój Fanpage ani grafika do kampanii nie będą wyglądały profesjonalnie, jeśli wykonasz je w złym formacie! Obok prezentujemy najpopularniejsze formaty reklam na Facebooku, które musisz znać.
    2. Używaj zdjęć dobrej rozdzielczości. Użytkownicy Facebooka są wzrokowcami. Mając codziennie wybór spośród setek postów, które widzą, z pewnością nie będą zainteresowani złej jakości grafiką.
    3. Jeśli nie wiesz jak działa reklama na Facebooku – naucz się jej. Jeśli decydujesz się na samodzielne działanie – skorzystaj ze szkoleń online lub zajrzyj do Centrum Pomocy Facebook Business dla reklamodawcówhttps://www.facebook.com/business/help. Znajdziesz tam wiele interesujących porad i wskazówek.
    4. Mów prawdę – zarówno opis kampanii reklamowej tworzonej przez Ciebie na facebooku’u, jak i każdy post dotyczący Twojego biznesu muszą zgadzać się z prawdą. Unikaj sformułowań “najlepszy” “najtańszy” jeśli nie masz pewności, co do ich prawdziwości.
    5. Dostosuj się do swoich klientów. W każdym biznesie podstawową zasadą jest zrozumienie zachowań rynku i odpowiednie targetowanie. Jeśli jesteś firmą produkującą ciężkie maszyny budowlane, skutecznej reklamy raczej nie zapewnią Ci grafiki kotków i piesków. Jeśli targetem Twojego biznesu są ludzie młodzi i bez zobowiązań – w opisie kampanii reklamowej nie mów o tradycyjnej roli rodziny. Poznaj swojego klienta, a potem twórz reklamę, której on potrzebuje.

    Facebook zrzesza w Polsce około 14 milionów ludzi posiadających aktywne
    konta, na całym świecie jest to znacznie większa liczba – około 1,5 miliarda.

    Samodzielnie czy nie?

    Nie każdy właściciel biznesu ma czas na samodzielne dbanie o reklamę na Facebooku. I właśnie w takiej sytuacji pojawiają się specjaliści, którzy mogą pomóc Ci zadbać nie tylko o płatną reklamę na Facebooku ale także o publikowanie atrakcyjnych postów, czy bardzo ważny kontakt z klientem.

    Dla młodych ludzi Facebook często jest najszybszą i najprostszą formą kontaktu z daną firmą. Szczególnie jeśli pod uwagę weźmiemy to, iż obecnie znaczna część społeczeństwa do korzystania z Facebooka używa urządzeń mobilnych, głównie smartfonów. Aż 79% spośród 14 milionów Polaków korzystających z Facebooka zagląda do niego codziennie.

    Reklama na Facebooku daje ogromne możliwości, z których Ty – jako właściciel biznesu możesz skutecznie korzystać.