Darmowa wycena

Jeśli chcesz by Twoje zapytanie trafiło szybciej do odpowiedniego specjalisty wypełnij i wyślij poniższy szczegółowy formularz.

Możesz także skorzystać z prostego formularza w stopce strony, aby nasz konsultant skontaktował się z Tobą.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez RSS Media Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (31-223), ul. Pachońskiego2/220, zawartych w formularzu kontaktowym w celu realizacji przesłanego za jego pośrednictwem zgłoszenia.
Zapoznałem/am się z Polityką Prywatności.
Wiem, że moja zgoda może być w każdym czasie odwołana poprzez wysłanie maila na adres: iod@seolo.pl

Sekrety SEO copywritingu – angażujący tekst w 7 prostych krokach!

seo-copywriting

SEO copywriterzy są coraz bardziej pożądaną grupą zawodową zarówno w mniejszych jak i w większych przedsiębiorstwach. Odpowiednio stworzone teksty pozwalają zwiększyć sprzedaż w firmie oraz zyskać lojalne grono odbiorców.

 

SEO copywriter zajmuje się tworzeniem tekstów “pod wyszukiwarkę”. Mowa tu o treściach przeznaczonych na strony internetowe oraz witryny zapleczowe, sklepy online, czy katalogi produktów. Teksty tego typu różnią się od tych tradycyjnych, ponieważ powinny być przede wszystkim rzeczowe i zwięzłe. Pełnią bowiem nie tylko funkcję informacyjną, ale przede wszystkim pozycjonującą.

 

SEO copywriting, czyli jak zostać mistrzem słowa pisanego?

Doświadczony copywriter doskonale wie, że za pomocą słowa pisanego ma sprzedać usługi czy produkt. Dlatego powinien on wyróżniać się lekkim piórem, by móc na pozór nieciekawe teksty, przełożyć na język reklamy. Znacząca jest też znajomość podstawowych, chociażby, działań z zakresu marketingu internetowego, by wiedzieć jak skutecznie sprzedawać za pomocą artykułów. Nie należy zapominać, że głównym narzędziem pracy copywritera jest słowo, dlatego pożądana jest umiejętność tworzenia wyjątkowych kompozycji językowych.

 

Sam SEO copywriting jest częścią marketingu internetowego, wpływającego zarówno na wizerunek konkretnej firmy, jak i na pozycję strony w wyszukiwarce.

Dlaczego SEO copywriting nie jest taki prosty?

Angielska nazwa nie ma polskiego odpowiednika, dlatego też trudno sprecyzować czym tak naprawdę jest sam copywriting. Spróbujmy to skonkretyzować – copywriting to działania związane z pisaniem i redagowaniem tekstów. Współcześnie tradycyjny copywriting powoli wypierany jest przez SEO copywriting, przez co sam copywriter coraz częściej ogranicza swoje działania do pisania tekstów pod wyszukiwarkę. Nie ma już też do czynienia z radiem, gazetami, telewizją, czy wymyślaniem haseł reklamowych.

 

W czasie tworzenia tekstów SEO, copywriter musi pamiętać o ich specyfikacji oraz wiedzieć, gdzie zostaną one umieszczone. Od tego zależy kim są jego potencjalni odbiorcy. Nie wszystkich użytkowników zainteresuje przecież to samo. Copywriter ma za zadanie napisać teksty, które zwrócą na siebie uwagę ewentualnych klientów, ale także wpłyną na pozycję witryny w wyszukiwarce. Teksty te zazwyczaj są krótkie i mają charakter reklamowo-informacyjny.

 

SEO copywriter w czasie tworzenia tekstu bierze pod uwagę inne czynniki, niż tradycyjny copywriter. Treści pisane pod SEO muszą mieć odpowiednio rozmieszczone słowa kluczowe. Oczywiście powinny być jak najbardziej merytoryczne, ale to nie merytoryka jest w tym wypadku najważniejsza. Teksty muszą być ciekawe, a wszelkie obowiązujące zasady interpunkcji, gramatyki oraz ortografii – zachowane.

 

Obecnie SEO copywriter jest bardzo pożądany – firmy potrzebują wysokiej jakości treści na swoich stronach internetowych, które nie tylko zainteresują klientów, ale też zostaną uznane przez wyszukiwarkę za odpowiednie. Od dłuższego czasu krąży szkodliwa opinia, że SEO copywriterem może zostać każdy, kto choć trochę potrafi pisać. Poskutkowało to mnóstwem ofert bardzo tanich i bezużytecznych tekstów.

 

SEO copywriting – elementy, o których musisz pamiętać w czasie tworzenia idealnego tekstu

Dobry tekst SEO charakteryzuje się kilkoma elementami, które zawsze muszą zostać wzięte pod uwagę, a o których copywriterzy często zapominają. Przypomnijmy zatem:

 

Odpowiednio skomponowany tytuł
W dużej mierze to od tytułu zależy czy użytkownik zainteresuje się tekstem i czy go przeczyta, dlatego tytuł musi być atrakcyjny, intrygujący i odzwierciedlać treść artykułu. W tytule powinno znaleźć się główne słowo kluczowe, które nie tylko wpłynie na pozycję strony, ale też pozwoli użytkownikom określić, czy dany tekst zawiera informacje, które ich zainteresują. Tytuł nie powinien przekraczać 70-75 znaków, w przeciwnym razie nie zostanie w całości wyświetlony w wynikach wyszukiwania i straci na swej atrakcyjności.

 

Opis zawartości artykułu, czyli metatekst
Opis zawartości tekstu musi zamknąć się w 165-170 znakach. Ograniczenie to również jest związane z możliwością jego pełnego wyświetlania w wyszukiwarce.

 

Serce artykułu – treść
Treść powinna być unikalna i wartościowa dla użytkowników. Nie może być kopiowana! Google w 2006 roku wprowadziło w życie nowy algorytm, to dzięki niemu cechy te stały się szczególnie ważne. Powielanie tekstów w różnych witrynach nie przynosi żadnych rezultatów – tak samo jak korzystanie z synonimizerów. Treści tworzone w ten sposób Google traktuje jako spam – roboty sieciowe coraz lepiej radzą sobie z wykrywaniem takich tekstów. Oczywiście artykuły muszą zostać napisane w sposób poprawny stylistycznie, ortograficznie oraz gramatycznie wraz z uwzględnieniem słów kluczowych.

 

Fraza kluczowa powinna znajdować się w pierwszych 150 znakach tekstu oraz w 300 ostatnich.

 

Ponadto każdy artykuł powinien zawierać minimum dwa nagłówki h2 i jeden h3 uwzględniające słowa kluczowe. Użytkownikom pomogą w łatwy sposób znaleźć pożądane przez nich treści, a roboty Google uznają go za bardziej wartościowy i wiarygodny. Pozytywnie wpłynie to na pozycjonowanie.

 

Słowa kluczowe w SEO copywritingu

W każdym tekście SEO najważniejsze są słowa kluczowe. Muszą one być trafne, co wbrew pozorom nie jest łatwe, ponieważ sama wyobraźnia nie wystarcza. Do ich znalezienia niezbędne są odpowiednie narzędzia, takie jak Senuto, czy Planer Słów Kluczowych Google. Pamiętajmy, że im bardziej ogólna fraza, tym większa konkurencyjność.

 

Często popełnianym błędem jest nadużywanie słów kluczowych. Jeśli jest ich zbyt wiele, Google może nas ukarać, dlatego przyjęto, że słowa kluczowe powinny stanowić nie więcej niż 5% objętości artykułu. Nie wolno zapominać o używaniu synonimów i odmienianiu słów przez przypadki. To ważne, ponieważ w taki sposób piszą użytkownicy Sieci – niewymuszony i naturalny.

 

SEO copywriter nie powinien pomijać znaków diakrytycznych. Coraz częściej użytkownicy Internetu piszą bez polskich znaków lub popełniają literówki. Niepoprawne frazy mogą wygenerować duży ruch w witrynie, niemniej nie zaleca się ich stosowania.

 

Linkuj SEOwcu!

Ogromne znaczenie podczas optymalizacji strony pod kątem wyszukiwarki mają linki. Dlatego nie może ich zabraknąć w tekstach pisanych przez SEO copywritera. Warto tu pamiętać o kilku dobrych praktykach, takich jak:

 

  • linki powinny znajdować się w anchorach słowa kluczowego,
  • treści, do których odsyłamy muszą być spójne i zróżnicowane,
  • linki powinny znajdować się co około 120 słów, jednak muszą być jak najbardziej naturalne,
  • witryny, do których odsyłamy muszą być tematycznie związane z anchorem,
  • strona musi być tematycznie związana z treścią, w której link został umieszczony.

 

Słownik SEO copywritera, czyli z czym to się je

Teksty zapleczowe
Teksty zapleczowe powinny charakteryzować się standardową jakością i przede wszystkim nadawać do czytania przez użytkowników. Muszą mieć sens i dotyczyć głównego tematu, nie muszą natomiast dostarczać nowych informacji – powinny być napisane poprawnie.

 

Precle
Są to teksty pod pressel page, czyli treści o objętości około 1500 znaków, które nie są pisane dla użytkowników, ale robotów Google. Sama treść czy styl nie są tak bardzo ważne, jak słowa kluczowe. W preclach można napisać wszystko – byle tylko było to zgodne z tematyką słów kluczowych, przyjęło się, że nie mają one być ładne – muszą zostać szybko napisane. Najczęściej zlecane są w dziesiątkach lub setkach, oczywiście dotyczą tej samej frazy kluczowej, dlatego tak ważna jest kreatywność – każdy tekst musi być unikalny, nie mogą być one powielane. Od tego rodzaju tekstów najczęściej zaczynają początkujący SEO copywriterzy.

 

Opisy do katalogów
W katalogach stron internetowych znajdują się witryny z całej sieci, pogrupowane w tematyczne kategorie. Każda z nich musi mieć swój własny opis (zazwyczaj około 700 znaków). Z reguły jedna strona wymaga stworzenia kilkudziesięciu niepowtarzalnych opisów.

 

 

SEO copywriting – najważniejsze zasady tworzenia tekstów

  1. Treść. Dobra, satysfakcjonująca treść, która spodoba się użytkownikowi wymaga od Ciebie dużego nakładu pracy. Artykuły tworzone jedynie pod wyszukiwarkę nie przyniosą Ci zadowalających efektów, ani długotrwałych korzyści.
  2. Temat. Prezentowany przez Ciebie temat musi zostać przedstawiony w niekonwencjonalny sposób, tak by wyróżnił się w tłumie.
  3. Informacje. Wiedza i doświadczenie, które posiadasz są niezwykle ważne, jednak zastanów się, jaką część z posiadanych informacji chcesz „sprzedać”. Użytkownicy czytając tekst muszą mieć świadomość, że mają do czynienia z profesjonalistą – wtedy kupią to, co im oferujesz.
  4. Zainteresowanie. Masz tylko kilka sekund, by zainteresować odbiorcę. Kiedy początek artykułu nie jest ciekawy, użytkownik nie dotrze do jego końca (a nawet połowy). Coraz częściej internauci jedynie przeglądają teksty w poszukiwaniu interesujących ich kwestii, dlatego ważne są nagłówki i pogrubienia najważniejszych wiadomości, które łatwiej rzucają się w oczy. Dobrą praktyką jest także odpowiedni układ wizualny tekstu, tak, by był on przejrzysty i łatwiej się go czytało.
  5. Konkretnie. Unikaj powtórzeń, pisz zwięźle, “nie lej wody”.
  6. Poprawność. Dbaj o poprawną pisownię. Zauważ, że większość internautów zna zasady poprawnej pisowni, czytając artykuł z błędami zaczynają uważać źródło za niewiarygodne.
    Użytkownik powinien czytać Twój tekst z zainteresowaniem – nie zanudź go!

 

7 prostych kroków do stworzenia wartościowego tekstu

Stworzenie wartościowego tekstu nie jest łatwe. Powinien on zostać zoptymalizowany pod kątem opisywanego produktu oraz grupy docelowej.

Najlepsi copywriterzy nie zastanawiają się jak sprzedać produkt za pomocą tekstu, nie opisują jego sposobu działania. Oni wzbudzają w odbiorcach potrzebę jego posiadania. Przedstawiają jego największe zalety oraz ich korzystny wpływ na codzienne życie tak, by osoba czytająca tekst pomyślała: „muszę to mieć!”.

 

Krok 1: Zmień podejście!

W copywritingu nie jest ważne, co na temat danego produktu uważa autor tekstu. Najważniejszy jest głos konsumentów i ich odczucia po dokonaniu zakupu.

 

Współczesne społeczeństwo charakteryzuje brak czasu. I wszystko się do niego sprowadza – ludzie nie mają wolnej chwili czy nawet ochoty na czytanie schematycznych artykułów „o wszystkim i o niczym”. Dlatego copywriter powinien stworzyć chwytliwy tekst, który przyciągnie uwagę, a jednocześnie będzie konkretny. Nikogo już nie obchodzi, jak długo firma jest na rynku, ważne, ile do tej pory zrobiła dla klientów i co (oraz w jak szybkim tempie) może zrobić dla nowych użytkowników.

 

Klient powinien poznać:

  • korzyści z dokonania zakupu,
  • emocje jakie będą mu towarzyszyć w związku z użytkowaniem produktu,
  • zyski płynące z podjętej decyzji zakupowej.

 

Podsumowując: Copywriter powinien skupić się na klientach. Ważne są ich emocje i odczucia, i to właśnie na nich powinien skoncentrować się autor.

 

Nie pisz: „Posiadamy 15-letnie doświadczenie w branży”.

 

Napisz: „Podejmowane przez nas działania pomogły w zwiększeniu sprzedaży w witrynach naszych klientów o 90% już w pierwszym miesiącu współpracy”.

 

Krok 2: Chwytliwy nagłówek

Nagłówek jest najważniejszym elementem tekstu. To od niego zależy czy użytkownik będzie chciał przeczytać artykuł, czy przeskroluje stronę internetową w poszukiwaniu ciekawszych treści.

 

Każdy copywriter powinien zacząć swoją pracę od stworzenia nagłówka. Takie działanie pomoże autorowi skupić się na tematyce artykułu, co z kolei ułatwi i usprawni sam proces pisania.

 

Dobrym rozwiązaniem jest stworzenie kilku tytułów, mieszanie kolejności słów i dodawanie do nich cyfry, która już na tym etapie ukaże czytelnikowi korzyści z zapoznania się z artykułem.

 

Stworzenie odpowiedniego nagłówka może być trudne, szczególnie gdy nie ma się na niego pomysłu. W takiej sytuacji warto zastosować prostą formułę: rezultat – przeszkoda – czas.

 

W osobnych linijkach wypisujemy rezultat, czyli efekt końcowy, jaki uzyska czytelnik po zapoznaniu się z artykułem; przeszkodę, czyli wątpliwości, jakie mogą wówczas targać odbiorcą oraz czas realizacji.

 

W efekcie uzyskujemy:

Rezultat: Zwiększ sprzedaż w swoim sklepie internetowym.

Przeszkoda: Nawet jeśli masz nową witrynę.

Czas: W 30 dni.

 

Co daje:

Zwiększ sprzedaż w swoim nowym sklepie internetowym już w 30 dni!

 

Formułę możemy ze sobą swobodnie mieszać, dzięki czemu zyskujemy kilka wariantów tytułów do wyboru, na przykład:

1. W 30 dni możesz zwiększyć sprzedaż w swoim nowym sklepie internetowym!
2. Chcesz zwiększyć sprzedaż w nowym sklepie internetowym? Zrób to w 30 dni!
3. Zwiększ sprzedaż w nowym sklepie internetowym! Potrzebujesz tylko 30 dni!

 

Najważniejsze, by nagłówek odzwierciedlał treść artykułu. Wprowadzanie czytelników w błąd wywoła w nich frustrację. Takie działania na pewno nie pomogą w zdobyciu klientów, ponieważ 99% odbiorców zrezygnuje z przeczytania artykułu, gdy tylko zorientują się, że nie spełnia obietnicy zawartej w tytule.

 

Właśnie dlatego copywriter powinien zacząć pisanie artykułu od stworzenia nagłówka. Pozwoli mu to skupić się na temacie i usprawni pracę.

 

Jeśli tworzenie nagłówków nie jest Twoją mocną stroną, stwórz kilka wersji, pokaż je współpracownikom lub przyjaciołom, by pomogli Ci wybrać najbardziej chwytliwy tekst.

 

Podsumowanie: Copywriter powinien tworzyć chwytliwe, przyciągające uwagę odbiorców, nagłówki. Jest to najważniejsza część tekstu, na podstawie której użytkownicy decydują czy chcą zapoznać się z treścią artykułu, czy przeskrolują stronę w poszukiwaniu ciekawszych treści.

 

Krok 3: Zaprzyjaźnij się z AIDĄ!

AIDA jest coraz częściej stosowaną techniką, której zastosowanie pozwoliło przedsiębiorstwom znacznie zwiększyć zyski.

 

Czym jest AIDA? To Attention (uwaga) – Interest (zainteresowanie) – Desire (pragnienie) – Action (działanie).

 

Na początku należy przyciągnąć uwagę klienta (Attention), następnie zainteresować go (Interest), wzbudzić w nim potrzebę posiadania (Desire) i zachęcić do podjęcia decyzji zakupowej (Action).

 

Po stworzeniu nagłówka, a jeszcze przed rozpoczęciem tworzenia tekstu, copywriter powinien stworzyć sobie plan artykułu oparty na zasadach AIDA. Takie działanie znacznie ułatwi pracę i pomoże autorowi skupić się na najważniejszych zagadnieniach oraz zainteresowaniu odbiorców.

 

Dla przykładu:

 

Nagłówek: Zwiększ sprzedaż w swoim nowym sklepie internetowym już w 30 dni!

 

Attention (przykuj uwagę odbiorców): Jeśli jesteś przedsiębiorcą, który otworzył swój pierwszy sklep internetowy, ten tekst skierowany jest właśnie do Ciebie! Poświęć 3 minuty na zapoznanie się z artykułem, a dowiesz się, jak skutecznie zwiększyć sprzedaż już w 30 dni!

 

Interest (użyj mało znanego faktu lub ciekawostki): Zasady działania wyszukiwarki internetowej nie wszystkim przedsiębiorcom są znane. By zwiększyć sprzedaż w sklepie należy wdrożyć w życie kilka reguł. Są to między innymi: dobór odpowiednich słów kluczowych oraz optymalizacja opisów produktów.

 

Desire (spraw, by odbiorcy poczuli potrzebę uzyskania efektów): Jeśli chcesz zwiększyć sprzedaż w swoim nowym sklepie internetowym, ale nie wiesz jak się do tego zabrać, skorzystaj z pomocy specjalistów i pozwól im działać! Otrzymasz gwarancję wzrostu sprzedaży już po pierwszych 30 dniach współpracy!

 

Action (wskaż klientom drogę, którą chcesz, by podążyli): Powierzając promocję swojej firmy specjalistom, możesz skupić się na prowadzeniu sklepu – zwiększeniu asortymentu, czy bezpośrednim kontakcie z klientami. By uzyskać bezpłatną wycenę, wypełnij formularz!

 

Dlaczego AIDA jest tak ważna? Jest to psychologiczne podejście, które było już wykorzystywane wielokrotnie. Jej umiejętne zastosowanie pozwala znacznie zwiększyć sprzedaż.

 

AIDA nie musi być używana jedynie podczas pisania artykułów. Można stosować ją również w mailach do klientów oraz prywatnej korespondencji.

 

Podsumowanie: Copywriter, który chce tworzyć wartościowe teksty, powinien wykorzystywać w swojej pracy założenia AIDA. Dzięki temu zainteresuje czytelników swoim artykułem i sprawi, że przeczytają go do końca.

 

Krok 4: Pisz tak jak mówisz!

Jeśli copywriter porusza temat, którego sam nie rozumie, nie może liczyć na to, że zrozumieją go odbiorcy. Zdarzają się sytuacje, gdy omówić coś jest nam zdecydowanie łatwiej niż opisać.

 

Dlatego, by mieć pewność, że rozumiesz temat, spróbuj opisać go w 1-3 zdaniach. Jeśli Ci się uda – możesz zabierać się za tworzenie tekstu!

 

Copywriter nie musi opisywać wszystkich zalet produktu, powinien ukazać te najważniejsze z punktu widzenia klienta. Zbyt długi tekst może zniechęcić odbiorców, którzy nie dotrwają do jego końca.

 

Dobrą praktyką jest swobodne pisanie za pomocą języka, którego copywriter używa na co dzień. Spróbuj wytłumaczyć czytelnikom sposób działania danego produktu i zalety płynące z jego użytkowania tak, jakbyś rozmawiał z przyjacielem.

 

Podsumowanie: Copywriter nie powinien używać skomplikowanych, specjalistycznych zwrotów, których klienci nie zrozumieją. Cały tekst warto zachować w luźnym tonie rozmowy z przyjacielem.

 

Krok 5: Opowiedz dobrą historię!

Najlepiej „sprzedają się” historie z życia wzięte, jednak copywriter nie jest osobą, która wszystko wie i wszystko przeżyła. Warto jednak zastanowić się czy któraś z przeżytych historii nie mogłaby posłużyć za przykład. Wówczas zamiast skupiać się na zaletach prezentowanego produktu można opowiedzieć emocjonalną, prawdziwą historię i na jej przykładzie zaprezentować jak dany produkt mógł wpłynąć na nasze dalsze losy, gdyby został zakupiony przed tymi wydarzeniami.

 

Oczywiście nie zawsze jest to dobry sposób na zwiększenie sprzedaży. Metoda ta działa głównie w przypadku produktów mających działać na emocje.

 

Tu również można zastosować prostą formułę: opisanie historii – pomoc w postaci produktu – możliwość jego zakupu.

 

Odbiorcy lubią proste metafory. Dlatego, jeśli copywriter przedstawia swoją historię, czytelnicy automatycznie stawiają się w jego sytuacji.

 

Podsumowanie: Wielu copywriterów uważa, że storytelling jest najskuteczniejszą formą reklamy. Jeśli nie wiadomo jak ugryźć temat i o czym pisać, najlepiej jest opowiedzieć historię.

 

Krok 6: Bądź wiarygodny!

Wiele firm, szczególnie nowych musi walczyć o klientów i to nie przez ogromną konkurencję – a przez brak zaufania. Ludzie bardzo chętnie robią zakupy przez Internet w sprawdzonych sklepach, kiedy mają pewność, że produkty są pełnowartościowe, a paczka na pewno do nich dotrze.

 

By zyskać wiarygodność należy połączyć sprzedawany produkt ze znaną marką. Dlatego też tak chętnie umieszczane są na stronach internetowych referencje zadowolonych klientów, potwierdzających wierzytelność firmy.

 

Ma to bezpośredni wpływ na wzrost sprzedaży.

 

Podsumowanie: Warto przedstawić odbiorcom „mimochodem” dotychczasowe doświadczenie firmy lub oprzeć się na referencjach zadowolonych klientów. Nic nie stoi na przeszkodzie, by na początkowym etapie działalności „pożyczyć” trochę wiarygodności od większej marki, z którą związany jest sprzedawany produkt.

 

Krok 7: Zadbaj o odbiorców!

Czytelnicy na różne sposoby mogą zareagować na tekst copywritera. Dlatego warto umożliwić im pozostawienie komentarza, kliknięcie w link, czy nawet kupienie czegoś. Należy przyciągnąć ich uwagę, rozśmieszyć, „sprzedać” ciekawostkę, ale przede wszystkim, tak pokierować emocjami odbiorców, by zareagowali w pożądany przez autora sposób.

 

Najczęściej mowa tu nakłonieniu czytelników do zakupu, czyli podjęcia działania – Action z ostatniej części formuły AIDA.

 

Jak to zrobić? Najlepiej wprost – copywriter powinien przedstawić odbiorcom, co się stanie po złożeniu zamówienia, jakie osiągną korzyści z działania. Warto przekonać ich, by zrobili to teraz. Prawdopodobieństwo, że zapamiętają przeczytany artykuł i odnajdą go za tydzień, jest niewielkie.

 

Podsumowanie: Copywriter powinien zadbać o odbiorców i zapewnić im odpowiednie emocje w związku z przeczytanym artykułem. Ważne, by otrzymali również możliwość wykonania interakcji – zostawienia komentarza, dokonania zakupu czy zapisania się na newsletter.

 

Na koniec – cloaking i duplicate content

Google coraz bardziej dba o użytkowników, dlatego wystrzegaj się cloakingu, czyli stosowania innych tekstów dla wyszukiwarek, a innych dla użytkowników. Jest to nic innego jak próba oszukania wyszukiwarki, by zdobyć wyższą pozycję w wynikach wyszukiwania. Google kara takie działania usunięciem na stałe witryny z indeksu wyszukiwarek.

 

Pamiętaj o oryginalnych treściach! Nie wolno kopiować ich z innych stron. Google może z łatwością sprawdzić, które treści pojawiły się jako pierwsze, a Twój „wkład” zostanie uznany za duplicate content – zwyczajny duplikat.

 

SEO copywriting nie jest tak prosty jak mogłoby się wydawać, jednak jest opłacalny pod względem pozycjonowania strony. Jeśli nie jesteś w stanie samodzielnie stworzyć tekstów – zgłoś się do specjalistów!

Brak komentarzy

Dodaj komentarz: