Nasza filozofia
to synergia działań, z obszaru SEO, SEM, Social Media.
Nie da się ukryć, że zdobyte doświadczenie (zarówno przy współpracy ze znanymi markami, jak i lokalnymi niewielkimi firmami) ułatwia nam analizę i przewidywanie pewnych zmian zachodzących na rynku. Strategia, według, której działamy jest zawsze indywidualna dla każdego klienta w celu zoptymalizowania i zmaksymalizowania korzyści. Z naszej strony, nieustannie dbamy o podnoszenie kwalifikacji całego naszego zespołu, uczestnicząc regularnie w szkoleniach Google Partners i wymieniając się wiedzą na ogólnopolskich spotkaniach branżowych m. in. festiwalach SEO Silesiasem, Semcampach, Marketing day.
Status Google Partners otrzymują jedynie te agencje, które posiadają stosowną wiedzę i umiejętności z zakresu prowadzenia oraz optymalizacji kampanii Google Ads. Nasi certyfikowani specjaliści zapewniają klientom stały wzrost przychodów, dzięki odpowiednim działaniom reklamowym.
Jeśli chcesz zwiększyć efektywność swoich kampanii nie powierzasz ich laikom, tylko specjalistom. Certyfikaty zdobywane przez nas i efekty jakie osiągają nasi klienci, dzięki prowadzonym dla nich kampaniom Google Ads, mówią w tym przypadku same za siebie.
Analytics jest podstawą analityki internetowej i pozwala mierzyć realne efekty z prowadzonych kampanii. Dokładna analiza wszystkich podjętych działań pozwala nam lepiej i sprawniej wybrać strategię i zaplanować kolejne etapy pracy nad projektem. Nasi specjaliści nieustannie monitorują kampanie oraz badają ich efekty, dla lepszej optymalizacji.
Google Tag Manager został stworzony by ułatwiać pracę SEM Managerów i wprowadzić możliwość wprowadzania szybkich zmian bez zaangażowania działu programistów. GTM pozwala nam pracować wydajniej i sprawniej, szybciej reagować i wprowadzać samodzielnie niezbędne zmiany na stronie klientów.