Darmowa wycena

Je艣li chcesz by Twoje zapytanie trafi艂o szybciej do odpowiedniego specjalisty wype艂nij i wy艣lij poni偶szy szczeg贸艂owy formularz.

Mo偶esz tak偶e skorzysta膰 z prostego formularza w stopce strony, aby nasz konsultant skontaktowa艂 si臋 z Tob膮.

Wyra偶am zgod臋 na przetwarzanie moich danych osobowych przez RSS Media Sp. z o.o. z siedzib膮 w Krakowie (31-223), ul. Pacho艅skiego2/220, zawartych w formularzu kontaktowym w celu realizacji przes艂anego za jego po艣rednictwem zg艂oszenia.
Zapozna艂em/am si臋 z Polityk膮 Prywatno艣ci.
Wiem, 偶e moja zgoda mo偶e by膰 w ka偶dym czasie odwo艂ana poprzez wys艂anie maila na adres: iod@seolo.pl

 

Drukarki A3
dla Srebrnego Partnera
Hewlett-PackardOd 0 do 25 000 u偶ytkownik贸w miesi臋cznie w 2 lata!

bran偶a: Technologia i komputery

Od 0 do 25 000 u偶ytkownik贸w miesi臋cznie w 2 lata!

DTS Sp. z o.o. Sp. k. jest firm膮, kt贸ra dzia艂a w bran偶y materia艂贸w eksploatacyjnych oraz serwisu drukarek. Zajmuje si臋 produkcj膮 wysokiej jako艣ci toner贸w przeznaczonych do drukarek laserowych, a tak偶e sprzeda偶膮 oraz dzier偶aw膮 system贸w drukuj膮cych i kompleksow膮 obs艂ug膮 klienta – od doradztwa podczas zakupu lub wynajmu, poprzez serwis gwarancyjny, a偶 do wsparcia w okresie pogwarancyjnym. W czasie nawi膮zywania wsp贸艂pracy, firma DTS, posiada艂a status srebrnego klienta HP.

 

Firma DTS zwr贸ci艂a si臋 do nas z pro艣b膮 o stworzenie witryny, kt贸ra b臋dzie dedykowana stricte dzier偶awie drukarek A3. Mia艂y si臋 na niej znale藕膰 informacje dotycz膮ce wynajmu urz膮dze艅 drukuj膮cych, kierowane przede wszystkim do przedsi臋biorc贸w oraz os贸b decyzyjnych w firmach, kt贸re mog艂yby si臋 sta膰 potencjalnymi klientami DTSu.

 

Witryna by艂a tworzona od podstaw, zatem do naszych zada艅 nale偶a艂o:

  • dostosowanie witryny do obs艂ugi urz膮dze艅 mobilnych,
  • optymalizacja pr臋dko艣ci dzia艂ania strony,
  • wdro偶enie analityki internetowej wraz z pomiarem przep艂ywu u偶ytkownik贸w, mapami scrollowania i klikni臋膰,
  • przygotowanie oraz realizacja planu publikacji dla sekcji poradnikowej.

Stworzenie sekcji blogowej i jej wp艂yw na ruch w witrynie

 

Popularne s艂owa kluczowe zwi膮zane z konkretn膮 bran偶膮, powinny zosta膰 wykorzystane do tworzenia tre艣ci w witrynie. Ponadto warto publikowa膰 wysokiej jako艣ci tre艣ci zwi膮zane z tematyk膮 witryny. W zwi膮zku z tym zosta艂a wdro偶ona koncepcja topical authority, kt贸ra wi膮偶e si臋 z pokryciem mo偶liwie najwi臋kszej ilo艣ci zagadnie艅 zwi膮zanych z konkretn膮 tematyk膮. Z tego powodu podj臋te dzia艂ania skupi艂y si臋 na na poruszaniu zagadnie艅 zwi膮zanych z tematyk膮 drukarek.

S艂owa kluczowe odnosz膮ce si臋 do bran偶y znajdujemy przy pomocy Senuto. Wpisanie g艂贸wnej frazy kluczowej sprawi, 偶e system wy艣wietli ca艂膮 list臋 dodatkowych s艂贸w kluczowych, powi膮zanych tematycznie z bran偶膮, kt贸re mog膮 zosta膰 wykorzystane do stworzenia warto艣ciowych tre艣ci. Zgodnie z koncepcj膮 topical authority聽 serwisy, w kt贸rych znajduje si臋 du偶a ilo艣膰 tre艣ci zwi膮zanych z bran偶膮, s膮 uwa偶ane za portale eksperckie i lepiej rankuj膮 w wynikach wyszukiwania.

drukarkia3 1 Drukarki A3</br> dla Srebrnego Partnera</br> Hewlett-Packard<small>Od 0 do 25 000 u偶ytkownik贸w miesi臋cznie w 2 lata! </br></br> bran偶a: Technologia i komputery</small> 1
drukarkia3 logo z grafika w tle Drukarki A3</br> dla Srebrnego Partnera</br> Hewlett-Packard<small>Od 0 do 25 000 u偶ytkownik贸w miesi臋cznie w 2 lata! </br></br> bran偶a: Technologia i komputery</small> 3

W czasie tworzenia tre艣ci na bloga firmowego, uwzgl臋dnione zosta艂y wyszukiwane has艂a powi膮zane tematycznie ze stron膮 klienta. Ka偶da publikacja by艂a traktowana z nale偶yt膮 staranno艣ci膮 i wyczerpywa艂a poruszany temat, na tyle, na ile by艂o to mo偶liwe.

Wszystkie stworzone przez copywritera teksty zosta艂y zaakceptowane przez klienta, co pozwoli艂o na zachowanie rzetelno艣ci tre艣ci oraz poprawno艣ci danych technicznych. Takie rozwi膮zanie pozwoli艂o na utrzymanie zamys艂u, jakim by艂o tworzenie artyku艂贸w poradnikowych, kt贸re pomog膮 rozwi膮za膰 najcz臋艣ciej wyst臋puj膮ce problemy z drukarkami.

Wszystkie publikowane artyku艂y s膮 r贸wnie偶 poprawne z punktu widzenia SEO 鈥 posiadaj膮 m.in. odpowiednie zag臋szczenie s艂贸w kluczowych, wyr贸偶nione nag艂贸wki oraz dopasowane tematycznie zdj臋cia.

Regularne publikacje odbywa艂y si臋 co miesi膮c i trwa艂y rok. Przez ten czas ruch w witrynie systematycznie wzrasta艂:

3 3 Drukarki A3</br> dla Srebrnego Partnera</br> Hewlett-Packard<small>Od 0 do 25 000 u偶ytkownik贸w miesi臋cznie w 2 lata! </br></br> bran偶a: Technologia i komputery</small> 5

殴r贸d艂o: Ahrefs

Od czasu regularnych publikacji, wzros艂a r贸wnie偶 ilo艣膰 organicznych s艂贸w kluczowych, znajduj膮cych si臋 na wysokich pozycjach w wyszukiwarce. Na prezentowanych poni偶ej wykresach doskonale wida膰 ich sta艂y wzrost, zar贸wno w Top 3, Top 10 jak i Top 50:

殴r贸d艂o: Senuto

W ci膮gu nieca艂ych dw贸ch lat, mimo startu od zera, uda艂o nam si臋 uzyska膰 a偶 25 tysi臋cy wizyt unikalnych u偶ytkownik贸w miesi臋cznie:

obraz Drukarki A3</br> dla Srebrnego Partnera</br> Hewlett-Packard<small>Od 0 do 25 000 u偶ytkownik贸w miesi臋cznie w 2 lata! </br></br> bran偶a: Technologia i komputery</small> 13

Od czego zacz臋li艣my dzia艂ania?

 

  1. Zapoznanie si臋 z tematem. Przed podj臋ciem jakichkolwiek dzia艂a艅 konieczne jest zrobienie researchu. W tym przypadku zdecydowali艣my si臋 na tworzenie specjalistycznych tekst贸w poradnikowych, pod frazy kluczowe, kt贸re mia艂y satysfakcjonuj膮c膮 ilo艣膰 wyszuka艅, a przy tym by艂y u偶yteczne dla czytelnik贸w.
  2. Zachowanie odpowiedniej formy tekstu. Zgodnie z zasadami copywriter贸w, pisane teksty powinny przybiera膰 czyteln膮 form臋. Natomiast z punktu widzenia SEO, musz膮 mie膰 one stosown膮 d艂ugo艣膰, podzia艂 na sekcje, zastosowane nag艂贸wki z fraz膮 kluczow膮 oraz odpowiednie zag臋szczenie s艂贸w kluczowych.
  3. Linkowanie wewn臋trzne. Jak ju偶 wspominali艣my 鈥 na blogu powinny by膰 poruszane tematy, kt贸re s膮 艣ci艣le zwi膮zane z tematyk膮 portalu czy te偶 sklepu internetowego. Nie tylko pozwoli to trafi膰 do odpowiedniej grupy docelowej, ale tak偶e u艂atwi linkowanie wewn臋trzne pomi臋dzy artyku艂ami oraz innymi podstronami witryny.
  4. Artyku艂y zewn臋trzne. W czasie tworzenia tre艣ci nie skupiali艣my si臋 jedynie na artyku艂ach blogowych. Regularnie publikowali艣my teksty r贸wnie偶 na portalach zewn臋trznych. W artyku艂ach poruszali艣my tematy podobne do tych blogowych, przy okazji p艂ynnie nawi膮zuj膮c do wynajmu drukarek oraz wyja艣niaj膮c to zagadnienie. Takie rozwi膮zanie pozwala nam w naturalny spos贸b linkowa膰 do tre艣ci publikowanych na blogu.

 

W przygotowaniu stosownej tematyki pomog艂o nam niezawodne Senuto. Platforma ta towarzyszy nam niemal od pocz膮tku, podpowiadaj膮c, jaki kierunek obra膰, by trafi膰 do zak艂adanej grupy odbiorc贸w:

5 Drukarki A3</br> dla Srebrnego Partnera</br> Hewlett-Packard<small>Od 0 do 25 000 u偶ytkownik贸w miesi臋cznie w 2 lata! </br></br> bran偶a: Technologia i komputery</small> 15

殴r贸d艂o: Senuto

 

Dost臋pne narz臋dzia umo偶liwiaj膮 odnalezienie fraz kluczowych i najcz臋艣ciej zadawanych pyta艅 w wyszukiwarce oraz poznania ilo艣ci ich wyszukiwa艅:

 

6 Drukarki A3</br> dla Srebrnego Partnera</br> Hewlett-Packard<small>Od 0 do 25 000 u偶ytkownik贸w miesi臋cznie w 2 lata! </br></br> bran偶a: Technologia i komputery</small> 17

殴r贸d艂o: Senuto

 

Do optymalizacji artyku艂贸w blogowych wykorzystywali艣my platform臋 Surfer SEO. Pomaga ona w ustaleniu, jakie elementy wymagaj膮 udoskonalenia, dla przyk艂adu 鈥 jeden z artyku艂贸w blogowych na stronie drukarkia3.pl, po sprawdzeniu audytu w Surfer SEO, osi膮gn膮艂 takie wyniki:

 

7 Drukarki A3</br> dla Srebrnego Partnera</br> Hewlett-Packard<small>Od 0 do 25 000 u偶ytkownik贸w miesi臋cznie w 2 lata! </br></br> bran偶a: Technologia i komputery</small> 19

殴r贸d艂o: Surfer SEO

 

Platforma podpowiada r贸wnie偶, jakich s艂贸w powinni艣my u偶y膰 w artykule, by uzyska膰 jeszcze lepsz膮 pozycj臋:

 

8 Drukarki A3</br> dla Srebrnego Partnera</br> Hewlett-Packard<small>Od 0 do 25 000 u偶ytkownik贸w miesi臋cznie w 2 lata! </br></br> bran偶a: Technologia i komputery</small> 21

殴r贸d艂o: Surfer SEO

 

Czym poskutkowa艂y nasze dzia艂ania?

 

Efekty dotychczasowej wsp贸艂pracy:

  • wzrost widoczno艣ci witryny za spraw膮 pokrewnych temat贸w zwi膮zanych z drukarkami, poruszanych na blogu,
  • wzrost zainteresowania drukarkami A3, dzi臋ki odpowiednio dobranej sekcji informacyjnej i rozbudowanej cz臋艣ci poradnikowej,
  • uzyskanie nagrody za najwi臋ksz膮 sprzeda偶 drukarek A3 w艣r贸d ma艂ych i 艣rednich firm w 2018 roku.

 

Regularne publikacje artyku艂贸w w sekcji blogowej przyczyni艂y si臋 do wzrostu ruchu organicznego. Ilo艣膰 nowych u偶ytkownik贸w na przestrzeni roku znacznie wzros艂a:

 

9 Drukarki A3</br> dla Srebrnego Partnera</br> Hewlett-Packard<small>Od 0 do 25 000 u偶ytkownik贸w miesi臋cznie w 2 lata! </br></br> bran偶a: Technologia i komputery</small> 23

殴r贸d艂o: Google Analytics

 

Wraz ze wzrostem ilo艣ci artyku艂贸w i co za tym idzie 鈥 s艂贸w kluczowych, poprawi艂a si臋 r贸wnie偶 widoczno艣膰 witryny w Top 3 oraz Top 10 na coraz wi臋ksz膮 liczb臋 fraz.

 

Kt贸re artyku艂y blogowe najbardziej przyku艂y uwag臋 czytelnik贸w?

 

Podsumowanie

 

Wszystkie wykonywane przez nas dzia艂ania s膮 odpowiednio przemy艣lane i zaplanowane, co przek艂ada si臋 na osi膮gane rezultaty. Bardzo du偶e znaczenie ma tu regularno艣膰 i d艂ugotrwa艂o艣膰 podejmowanych dzia艂a艅, poniewa偶 takie praktyki pozwalaj膮 nie tylko na zyskanie grona wiernych odbiorc贸w, ale tak偶e wp艂yn膮 pozytywnie na postrzeganie witryny przez roboty Google, co pomo偶e jej osi膮gn膮膰 stabiln膮 pozycj臋 w wynikach wyszukiwania.