Darmowa wycena

Jeśli chcesz by Twoje zapytanie trafiło szybciej do odpowiedniego specjalisty wypełnij i wyślij poniższy szczegółowy formularz.

Możesz także skorzystać z prostego formularza w stopce strony, aby nasz konsultant skontaktował się z Tobą.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez RSS Media Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (31-223), ul. Pachońskiego2/220, zawartych w formularzu kontaktowym w celu realizacji przesłanego za jego pośrednictwem zgłoszenia.
Zapoznałem/am się z Polityką Prywatności.
Wiem, że moja zgoda może być w każdym czasie odwołana poprzez wysłanie maila na adres: iod@seolo.pl

 

Drukarki A3
dla Srebrnego Partnera
Hewlett-PackardOd 0 do 25 000 użytkowników miesięcznie w 2 lata!

branża: Technologia i komputery

Od 0 do 25 000 użytkowników miesięcznie w 2 lata!

DTS Sp. z o.o. Sp. k. jest firmą, która działa w branży materiałów eksploatacyjnych oraz serwisu drukarek. Zajmuje się produkcją wysokiej jakości tonerów przeznaczonych do drukarek laserowych, a także sprzedażą oraz dzierżawą systemów drukujących i kompleksową obsługą klienta – od doradztwa podczas zakupu lub wynajmu, poprzez serwis gwarancyjny, aż do wsparcia w okresie pogwarancyjnym. W czasie nawiązywania współpracy, firma DTS, posiadała status srebrnego klienta HP.

 

Firma DTS zwróciła się do nas z prośbą o stworzenie witryny, która będzie dedykowana stricte dzierżawie drukarek A3. Miały się na niej znaleźć informacje dotyczące wynajmu urządzeń drukujących, kierowane przede wszystkim do przedsiębiorców oraz osób decyzyjnych w firmach, które mogłyby się stać potencjalnymi klientami DTSu.

 

Witryna była tworzona od podstaw, zatem do naszych zadań należało:

  • dostosowanie witryny do obsługi urządzeń mobilnych,
  • optymalizacja prędkości działania strony,
  • wdrożenie analityki internetowej wraz z pomiarem przepływu użytkowników, mapami scrollowania i kliknięć,
  • przygotowanie oraz realizacja planu publikacji dla sekcji poradnikowej.

Stworzenie sekcji blogowej i jej wpływ na ruch w witrynie

 

Popularne słowa kluczowe związane z konkretną branżą, powinny zostać wykorzystane do tworzenia treści w witrynie. Ponadto warto publikować wysokiej jakości treści związane z tematyką witryny. W związku z tym została wdrożona koncepcja topical authority, która wiąże się z pokryciem możliwie największej ilości zagadnień związanych z konkretną tematyką. Z tego powodu podjęte działania skupiły się na na poruszaniu zagadnień związanych z tematyką drukarek.

Słowa kluczowe odnoszące się do branży znajdujemy przy pomocy Senuto. Wpisanie głównej frazy kluczowej sprawi, że system wyświetli całą listę dodatkowych słów kluczowych, powiązanych tematycznie z branżą, które mogą zostać wykorzystane do stworzenia wartościowych treści. Zgodnie z koncepcją topical authority  serwisy, w których znajduje się duża ilość treści związanych z branżą, są uważane za portale eksperckie i lepiej rankują w wynikach wyszukiwania.

drukarkia3 1 Drukarki A3</br> dla Srebrnego Partnera</br> Hewlett-Packard<small>Od 0 do 25 000 użytkowników miesięcznie w 2 lata! </br></br> branża: Technologia i komputery</small> 1
drukarkia3 logo z grafika w tle Drukarki A3</br> dla Srebrnego Partnera</br> Hewlett-Packard<small>Od 0 do 25 000 użytkowników miesięcznie w 2 lata! </br></br> branża: Technologia i komputery</small> 3

W czasie tworzenia treści na bloga firmowego, uwzględnione zostały wyszukiwane hasła powiązane tematycznie ze stroną klienta. Każda publikacja była traktowana z należytą starannością i wyczerpywała poruszany temat, na tyle, na ile było to możliwe.

Wszystkie stworzone przez copywritera teksty zostały zaakceptowane przez klienta, co pozwoliło na zachowanie rzetelności treści oraz poprawności danych technicznych. Takie rozwiązanie pozwoliło na utrzymanie zamysłu, jakim było tworzenie artykułów poradnikowych, które pomogą rozwiązać najczęściej występujące problemy z drukarkami.

Wszystkie publikowane artykuły są również poprawne z punktu widzenia SEO – posiadają m.in. odpowiednie zagęszczenie słów kluczowych, wyróżnione nagłówki oraz dopasowane tematycznie zdjęcia.

Regularne publikacje odbywały się co miesiąc i trwały rok. Przez ten czas ruch w witrynie systematycznie wzrastał:

3 3 Drukarki A3</br> dla Srebrnego Partnera</br> Hewlett-Packard<small>Od 0 do 25 000 użytkowników miesięcznie w 2 lata! </br></br> branża: Technologia i komputery</small> 5

Źródło: Ahrefs

Od czasu regularnych publikacji, wzrosła również ilość organicznych słów kluczowych, znajdujących się na wysokich pozycjach w wyszukiwarce. Na prezentowanych poniżej wykresach doskonale widać ich stały wzrost, zarówno w Top 3, Top 10 jak i Top 50:

Źródło: Senuto

W ciągu niecałych dwóch lat, mimo startu od zera, udało nam się uzyskać aż 25 tysięcy wizyt unikalnych użytkowników miesięcznie:

obraz Drukarki A3</br> dla Srebrnego Partnera</br> Hewlett-Packard<small>Od 0 do 25 000 użytkowników miesięcznie w 2 lata! </br></br> branża: Technologia i komputery</small> 13

Od czego zaczęliśmy działania?

 

  1. Zapoznanie się z tematem. Przed podjęciem jakichkolwiek działań konieczne jest zrobienie researchu. W tym przypadku zdecydowaliśmy się na tworzenie specjalistycznych tekstów poradnikowych, pod frazy kluczowe, które miały satysfakcjonującą ilość wyszukań, a przy tym były użyteczne dla czytelników.
  2. Zachowanie odpowiedniej formy tekstu. Zgodnie z zasadami copywriterów, pisane teksty powinny przybierać czytelną formę. Natomiast z punktu widzenia SEO, muszą mieć one stosowną długość, podział na sekcje, zastosowane nagłówki z frazą kluczową oraz odpowiednie zagęszczenie słów kluczowych.
  3. Linkowanie wewnętrzne. Jak już wspominaliśmy – na blogu powinny być poruszane tematy, które są ściśle związane z tematyką portalu czy też sklepu internetowego. Nie tylko pozwoli to trafić do odpowiedniej grupy docelowej, ale także ułatwi linkowanie wewnętrzne pomiędzy artykułami oraz innymi podstronami witryny.
  4. Artykuły zewnętrzne. W czasie tworzenia treści nie skupialiśmy się jedynie na artykułach blogowych. Regularnie publikowaliśmy teksty również na portalach zewnętrznych. W artykułach poruszaliśmy tematy podobne do tych blogowych, przy okazji płynnie nawiązując do wynajmu drukarek oraz wyjaśniając to zagadnienie. Takie rozwiązanie pozwala nam w naturalny sposób linkować do treści publikowanych na blogu.

 

W przygotowaniu stosownej tematyki pomogło nam niezawodne Senuto. Platforma ta towarzyszy nam niemal od początku, podpowiadając, jaki kierunek obrać, by trafić do zakładanej grupy odbiorców:

5 Drukarki A3</br> dla Srebrnego Partnera</br> Hewlett-Packard<small>Od 0 do 25 000 użytkowników miesięcznie w 2 lata! </br></br> branża: Technologia i komputery</small> 15

Źródło: Senuto

 

Dostępne narzędzia umożliwiają odnalezienie fraz kluczowych i najczęściej zadawanych pytań w wyszukiwarce oraz poznania ilości ich wyszukiwań:

 

6 Drukarki A3</br> dla Srebrnego Partnera</br> Hewlett-Packard<small>Od 0 do 25 000 użytkowników miesięcznie w 2 lata! </br></br> branża: Technologia i komputery</small> 17

Źródło: Senuto

 

Do optymalizacji artykułów blogowych wykorzystywaliśmy platformę Surfer SEO. Pomaga ona w ustaleniu, jakie elementy wymagają udoskonalenia, dla przykładu – jeden z artykułów blogowych na stronie drukarkia3.pl, po sprawdzeniu audytu w Surfer SEO, osiągnął takie wyniki:

 

7 Drukarki A3</br> dla Srebrnego Partnera</br> Hewlett-Packard<small>Od 0 do 25 000 użytkowników miesięcznie w 2 lata! </br></br> branża: Technologia i komputery</small> 19

Źródło: Surfer SEO

 

Platforma podpowiada również, jakich słów powinniśmy użyć w artykule, by uzyskać jeszcze lepszą pozycję:

 

8 Drukarki A3</br> dla Srebrnego Partnera</br> Hewlett-Packard<small>Od 0 do 25 000 użytkowników miesięcznie w 2 lata! </br></br> branża: Technologia i komputery</small> 21

Źródło: Surfer SEO

 

Czym poskutkowały nasze działania?

 

Efekty dotychczasowej współpracy:

  • wzrost widoczności witryny za sprawą pokrewnych tematów związanych z drukarkami, poruszanych na blogu,
  • wzrost zainteresowania drukarkami A3, dzięki odpowiednio dobranej sekcji informacyjnej i rozbudowanej części poradnikowej,
  • uzyskanie nagrody za największą sprzedaż drukarek A3 wśród małych i średnich firm w 2018 roku.

 

Regularne publikacje artykułów w sekcji blogowej przyczyniły się do wzrostu ruchu organicznego. Ilość nowych użytkowników na przestrzeni roku znacznie wzrosła:

 

9 Drukarki A3</br> dla Srebrnego Partnera</br> Hewlett-Packard<small>Od 0 do 25 000 użytkowników miesięcznie w 2 lata! </br></br> branża: Technologia i komputery</small> 23

Źródło: Google Analytics

 

Wraz ze wzrostem ilości artykułów i co za tym idzie – słów kluczowych, poprawiła się również widoczność witryny w Top 3 oraz Top 10 na coraz większą liczbę fraz.

 

Które artykuły blogowe najbardziej przykuły uwagę czytelników?

 

Podsumowanie

 

Wszystkie wykonywane przez nas działania są odpowiednio przemyślane i zaplanowane, co przekłada się na osiągane rezultaty. Bardzo duże znaczenie ma tu regularność i długotrwałość podejmowanych działań, ponieważ takie praktyki pozwalają nie tylko na zyskanie grona wiernych odbiorców, ale także wpłyną pozytywnie na postrzeganie witryny przez roboty Google, co pomoże jej osiągnąć stabilną pozycję w wynikach wyszukiwania.